Nieuwsbrief 2019

Maart 2019

Volgende maand komt er alweer een kwartaalboekje uit, maar dat is te laat voor de activiteiten die we in maart en april hebben. Vandaar dat we toch een extra nieuwsbrief hebben gemaakt met een aantal leuke dingen.

Donderdagmiddag 21 maart jokeren en klaverjassen in de kantine van FC Blankenburg

Aanvang is om 13.45 uur (inloop 13.15)Houdt u van kaarten dan kunt u op 21 maart bij FC Blankenburg aan de Laan van Nieuw Blankenburg volop genieten van jokeren of klaverjassen. Kom voor een gezellig potje kaarten naar de kantine van FC Blankenburg. De entree is 1 euro.

Zaterdag 13 april dagtocht naar de Loosdrechtse Plassen en de Vecht

De rolstoelbus staat om 10.00 uur bij de tourbushalte bij metro centrum  Spijkenisse. Als iedereen is ingestapt vertrekken we om 10.30 uur via een mooie route naar Loosdrecht,  daar ligt de boot voor ons klaar en gaan we  varen over de Loosdrechtse Plassen en de Vecht.  Aan boord wordt een heerlijke scheepslunch geserveerd. Deze tocht duurt drie uur. Daarna vertrekken we huiswaarts waar we rond 17.15 uur aankomen.

Prijs                       : € 48,50 voor leden, bent u geen lid dan betaalt u € 5,00 extra.

Aanmelden            : telefonisch of per email bij het secretariaat van OVR

Betalen                 : voor 5 april op rekeningnr. NL 15 INGB 0007062223 t.n.v.                                                                     Activiteitenvereniging    Ouderen Spijkenisse.

Vrijdag 26 april ledendag in De Ontmoeting

In april hebben wij voor onze leden een feestelijke ledendag in De Ontmoeting georganiseerd waarvoor wij u graag uitnodigen.

Het programma ziet er als volgt uit:

Vanaf 13.30 gaan de deuren open van De Ontmoeting en om 14.00 uur start het programma.

Wij verwelkomen u met een kopje koffie of thee met wat lekkers. Daarna beloofd het een gezellige middag te worden met o.a. live muziek van de zestiger jaren en lekkere hapjes.

Om 17.00 uur zal er een soepbuffet worden geserveerd, waarna om ongeveer 18.00 uur de dag wordt afgerond.

Wilt u deze feestmiddag bijwonen kunt u een toegangsbewijs kopen voor € 5,00 per persoon. Bij binnenkomst in De Ontmoeting ontvangt u 3 consumptiebonnen. Is uw eventuele partner geen lid van onze vereniging betaalt die persoon € 15,00.

Aanmelden voor deze middag kunt u telefonisch of per email doen tot en met 20 april bij het secretariaat. Doet u het wel gelijk want vol = vol. Wij hopen u te kunnen verwelkomen.

Tot ziens en vriendelijke groet,

Het bestuur van OVR