Nieuwsbrief juni 2019

In de maand juli komen we weer met een kwartaalboekje maar deze maand gebeurt er zoveel dat wij dat niet voor u willen onthouden. Het zijn weer interessante berichten.

Woensdag 12 juni Gezondheidsmarkt op de woensdagmarkt bij Restaurant La Caleta

(van 9.00 tot 12.00 uur)

Deze gezondheidsmarkt wordt ook weer georganiseerd door de welzijnsaanbieder DIA en uiteraard zijn wij ook daarbij aanwezig.

Wat is er allemaal te doen?

-          Gratis gezondheidschecks en gezondheidsinformatie

-          Gratis vingerprikje voor indicatie bloedsuiker

-          Gratis bloeddrukmeting

-          Gratis gewicht en BMI controle

-          Informatietafels over mentale gezondheid, ontspanning en spiritualiteit voor volwassenen

-          Gezonde hapjes, loterij met mooie prijzen

We hopen dat het weer net zo goed bezocht wordt als de vorige keren. Kom tijdens het boodschappen doen even langs bij La Caleta.

Donderdag 13 juni Geluksroute Rozenburg

(vanaf 10.00 uur bij de Bibliotheek)

Wat is nou eigenlijk een Geluksroute?

Een Geluksroute is een route die je kan bewandelen of fietsen waarbij je op plekken komt, waar je blij van wordt of die je een goed gevoel geven. Een route die zowel voor jong als oud aantrekkelijk is en waar je tot rust komt, kunt lachen, even vrij van zorgen bent, maar vooral even van kunt genieten.

DIA zoekt enthousiaste Rozenburgers, van jong tot oud, die samen willen wandelen of fietsen om te kijken en te beoordelen welke plekken in Rozenburg in de Geluksroute kunnen worden opgenomen.

Er kan gekozen worden voor een route van 2,5 km of 5 km. Na de wandeling of fietstocht staan we klaar met een lekker broodje en horen we graag je bevindingen met betrekking tot de Geluksroute.

In verband met de lunch is aanmelding noodzakelijk bij buurtcoach Nadja van Rems (06-531309376 / nadja.van.rems@diarozenburg.nl) of Eva de Nie (06-17453147 / e.de.nie@diarozenburg.nl)

Tot ziens en vriendelijke groet,Het bestuur van OVR

Zaterdag 29 juni van 14.00 tot 16.00 uur

Tafeltennis Clinic

voor alle 50-plussers van Rozenburg

In samenwerking met DIA en de Ouderenvereniging Rozenburg (OVR) organiseert Tafeltennisvereniging De Beer

een Opendag

in de Gymzaal aan de Bramenpad 1 in Rozenburg.

Wilt u altijd al kennis maken met tafeltennis en onder het genot van een drankje en een hapje een gezellig middag hebben, kom dan naar de gymzaal waar een aantal tafeltennistafels klaarstaan om te oefenen.

U moet zich wel opgeven bij de Ouderenvereniging Rozenburg zodat we weten hoeveel mensen er komen.

Email   : secretariaat@ouderenverenigingrozenburg.nl  Telefoon         : 777400

Wij hopen u te ontmoeten op deze Opendag

van Tafeltennisvereniging De Beer