De Ouderen Vereniging Rozenburg is er ook voor u.

Ledendag 2023

Onze jaarlijkse ledendag hebben we dit jaar gepland op woensdag 24 mei. Wat gaan we doen dit jaar? Dat was voor ons ook weer een vraag. We hebben de afgelopen jaren steeds een ledendag in De Ontmoeting georganiseerd. Maar dit jaar gaan we het anders doen. Na veel wikken en wegen hebben wij het gevonden. Met een bus gaan we het dorp uit en stappen wij onderweg over op een boot voor vaartocht door de Biesbosch. Hieronder het programma.

NB: op dit moment kunnen we u alleen op de wachtlijst plaatsen.

10.30 uur

Vertrek per luxe touringcar vanuit Rozenburg naar Drimmelen

11.45 uur

Aankomst in Drimmelen, bij rederij Zilvermeeuw. U stap aan boord van één van de luxe schepen.

In een twee uur durende vaartocht doorkruist u het hele gebied.

Tijdens de vaart wordt er een lunch met kroket geserveerd bestaande uit vijf broodsoorten, krentenbrood, peperkoek en cake.  U kunt uw boterham royaal beleggen met één van de vijf verschillende vleessoorten, jong belegen of komijnekaas en kroket. U kunt daarnaast ook kiezen uit verschillen (Fairtrade) zoetwaren. Koffie en thee inbegrepen. En vertelt de schipper het een en ander over hetgeen u onderweg te zien krijgt. De Brabantse Biesbosch vormt het grootste gedeelte van de Biesbosch. Ze ligt tussen de Nieuwe Merwede, de Amer en het Land van Heusden en Altena.

14.00 uur

Einde van de rondvaart en per touringcar wordt u naar Rijsbergen gebracht.

14.30 uur

Aankomt bij het Aardbeienterras. U wordt hier ontvangen met een kopje koffie of thee met een Rijsbergs wafeltje met verse aardbeien op het verwarmde binnen terras.

Na dit lekkers volgt een rondleiding en uitleg over het telen van aardbeien.

16.00 uur

Vertrek weer terug naar Rozenburg

17.30 uur

Thuiskomst en einde van het vervoer en de gezellige dag.

De prijs voor deze ledendag is € 20 per persoon inclusief de rondvaart, een uitgebreide lunch, koffie/thee met wat lekkers, de rondleiding en vervoer met de touringcar.

Wilt u met deze gezellige dag mee laat het dan zo snel mogelijk weten. Er zijn voldoende aanmeldingen om deze dag door te laten gaan. Vanwege het grootte aantal aanmeldingen plaatsen wij u op dit moment op de wachtlijst. Mocht iemand afvallen, dan kunt u alsnog mee.

Aanmelden kan via het secretariaat

• Bel met 0625495779
  • E-mail met ouderenvereniging@outlook.com
  • Gooi een briefje in de brievenbus bij: Dr. J.M. den Uylboulevard 1.
  • Of vul onderstaand formulier in.

U kunt zich opgeven via onderstaand formulier

Dit formulier gaat automatisch naar het e-mailadres van de ouderenvereniging.