De Ouderen Vereniging Rozenburg is er ook voor u.

Dagtochten en vakanties 2024

De dagtochten en (korte) vakanties worden georganiseerd samen met de Ouderen activiteitenvereniging uit Spijkenisse. Extra informatie wordt gedeeld in het kwartaalboekje en de nieuwsbrieven.

Zaterdag 24 februari gaan we naar Gemert

We vertrekken met de bus om 8.25 uur vanuit Rozenburg, Laan van Nieuw Blankenburg bij de oude sporthal naar Spijkenisse, metrostation Heemraadlaan, en vertrekken daar om 8.45 uur. Graag 10 minuten van tevoren aanwezig zijn.
We rijden naar het dorpje Zeeland voor 2x koffie/thee met 1x gebak. Daarna stappen we in de bus
voor een rondrit met een gids die ons verteld over de bezienswaardigheden in de Landerse Peel. Bij terugkomst staat de lunch (met kroket) voor ons klaar. Dan vervolgen we onze reis naar Gemert naar het Boerenbondsmuseum, hier gaat een wereld voor u open over de vorige eeuw incl. uitleg door een gids. In de loop van de middag krijgt u een consumptie aangeboden (geen sterke drank). Om 17.00 uur wordt het tijd om in de bus te stappen richting huis, de thuiskomst ligt tussen 18.45 uur en 19.30 uur. Prijs : € 64,50
Aanmelden :

telefonisch 0625495779 of per mail bij het secretariaat ouderenrozenburg@outlook.com
Betalen : voor 10 februari op rek.nr. NL 15 INGB 0007062223 t.n.v. Activiteitenvereniging

Ouderen Spijkenisse.

De zitplaatsen in de bus aan de chauffeurskant zijn bestemd voor Rozenburg, de andere kant voor Spijkenisse, houdt u hier rekening mee.

Voorjaarsvakantie naar Hotel De Oringe Marke in Odoorn,

Drenthe van maandag 10 juni tot 15 juni 2024.

Dag 1:

Vertrek naar Odoorn. De tijden worden nog bekend gemaakt. Onderweg stoppen we in Soest voor een pannenkoekenlunch, daarna rijden we naar Odoorn.

Dag 2:

’s Morgens gaan we naar het museumdorp Orvelte, dan naar boerderij de Ar voor de lunch. ‘s Middags bezoeken we het Museum voor Papier en Kunst, we gaan ook zelf aan de slag met schaar en papier.

Dag 3:

Vandaag gaan we naar Bourtange, gidsen in klederdracht vertellen ons over de geschiedenis, na de lunch heeft u vrije tijd om Bourtange te bekijken.

Dag 4:

Aan het eind van de ochtend gaan we naar fruit- en pluktuin de Marwijks-hof. Hier gaat u aan tafel voor de lunch. ’s Middags krijgt u tekst en uitleg over het bedrijf en maken we een rondrit met een treintje door de tuinen.

Dag 5:

In de ochtend bezoeken we de markt in Emmen, dan naar de Nabershof voor een Drentse koffietafel, daarna kunt u het boerenmuseum bezoeken.

Dag 6:

Weer naar huis, onderweg stoppen we voor de warme lunch in Harmelen en heeft u nog wat vrije tijd voor we huiswaarts gaan.

De reis kost € 760,00 p.p., toeslag 1 persoonskamer € 95,00.

Inclusief volpension, fooien, alle genoemde excursies en entrees, welkomstdrankje, filmavond, Drentse quiz, Oud Hollandse spelletjes avond en Moonlight bowlen, maar consumpties zijn voor eigen rekening.

Exclusief reis- en/of annuleringsverzekering (zelf afsluiten).

Aanmelden kan tot 31 januari 2024 bij het secretariaat. Uw inschrijving is definitief als u € 50,00 betaald voor 31 januari 2024. De reis gaat door. Er zijn nog enkele plekken beschikbaar.

Betalen voor 27 mei 2024 op rek.nr. NL 15 INGB 0007062223 t.n.v. Activiteiten-vereniging Ouderen Spijkenisse.

U kunt zich opgeven via onderstaand formulier

Voor elke dagtocht of vakantie graag een apart formulier gebruiken. Dit is makkelijker voor onze administratie.